четвъртък 19 октомври

?-оси ? оси и само ? - оси са ми в главата хиляди , безумни дразнещи подсъзнанието ми ?-оси ?
какво се случва? изпивам сериозно количество бира гарнирана с малко прясна "калифорнийска" билка . отварям си папката с последните изтеглени тракове и започвам да ги миксирам ... ?осите не ме оставят дори и за миг. почват да стават все повече и повече...?? WTF??? D: трака които свири в момента е "edmun-moved"але оп мисля си :дали е подходящ следващия трак които вече е във плеъра и даже е синхронизиран, а от edmund остава 1 мин.до края ????ставам и почвам да се клатя като си мисля че танцувам при това улавям с тялото си всеки един звук :) нищо подобно ... толкова съм се отпуснал че няма как да се раздвижа сериозно точно сега... поредна чаша бира която изпивам на 2 пъти и следваща и следваща ..... на всеки трак които пускам чаша с бира ... цигара ..бира ..цигара ... бира бира....
2 часа през ноща отворил съм терасата и съм увиличил почти до краи 2X100 Magnat- ki i и като чи ли бирата ме ободри или не ?(да:)алее..оп. самонадъхвам се с поредното лудо парче на halo - useless но ми липсва нещо.. празно ми е или само така ми се струва??? и така до 4 сутринта ?-ос след ?-ос трак след трак и се роди "chui's mix" които ще постна скоро. ... едва се контрлирам днес на работа след 2 литра сок от ананас и ниаколко кафета малко живвам и създвам този блог.

пс.
нямам представа как ще се приемат писанията ми от останалите но честно казано не е това целта ми и не ми пука . просто пиша

Няма коментари: